tisdag.

Det gick jättebra på Försäkringskassan och vi fick god hjälp. Känns verkligen som att en tung sten togs bort ifrån mina axlar efter att vi hade blivit klara där. Nu är det bara soc och alla jävla papper dit också.
Önskar att jag vore helt stenfri.

Vi sprang in på Willy:s och shoppade lite mat också. Det har vi inte gjort på länge utan de senaste månaderna har vi bara sprungit ner på vår lilla ICA-affär o handlat när vi har behövt nåt. Men det blir dyrt i längden att bete sig på det sättet.

Idag var min söta kusin här. Hon hade med sig inflyttningspresent till oss och fika. En stoooor vetebullsring. Jättefärsk och god! :P Massa kvar, så välkommen på fika ;)
Fast jag kan ju inte garantera att det finns kvar när ni kommer hit ;P

Eftersom att Alex (förkortning av min kusins namn Alexandra) inte visste hur det såg ut härhemma så hade hon svårt att veta vad hon skulle köpa. Så det blev en jättesöt bricka med hjärtan på och två thémuggar som var formade som hjärtan =)

Nu ska jag fundera på om jag skall äta nudlar. Sen skall vi kanske äta jordgubbar med grädde och mjölk. Muuuuums!

Vi har hittat en jättefin byrå som vi kanske skall köpa i slutet av veckan. Vill ha!
Vill ha pengar också...

Ikväll är det sista Desperate Housewifes för säsongen. Vad skall man sen göra på tisdagskvällar?
Skaffa sig ett liv kanske.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Yoshi-Daniel

eller hur, Hur kommer tisdagarna att bli utan desperate? Ta med ditt kaffebröd och kom hit då, har absolut inget att göra (utom skriva inlägg till folks bloggar) Är din kusin söt? telefonnummer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback