tisdag

Tyvärr Daniel, dessa bilder är endast för privat bruk ;P

Har tråååååkigt...gick upp vid nio idag (tidigt)...det var tröttsamt. inte lika sur idag, bara litegrann.
funderar på att ge bort en skuld som en människa har till mig (som vägrar betala tillbaka)..ja funderar på att ge den till nån fattig, pengakåt, galen person. som kan tänka sig att göra personer illa för att få en liten summa pengar.. alltså, den personen får driva in skulden och behålla pengarna för sig själv, han kan lägga på ränta om han så önskar, och vad mig anbelangar så skiter jag fullständigt i om han torterar eller dödar idioten som skall betala pengarna =)
mmm...ska bara hitta nån sån människa som vill göra de :P

alltså...killen som är skyldig mig pengar är en fitta, han har alltid varit och kommer nog även fortsätta att vara.
Vi har ett förflutet med varandra eftersom att jag var ung och dum och lät mig utnyttjas.
Jag kan inte riktigt förklara i skrift hur omogen han är. Men får han inte som han vill så blir han jättekinkig. Nästa dag går den här jättebebisen omkring och är katig mot den ena och den andra i telefon, men när han möter dessa människor så blir han en rädd liten kanin som mumlar fram ett förlåt och att han inte hade menat att vara katig.
han har alltid utnyttjat och betett sig illa mot människor som har ställt upp för honom. dessutom så har han hotat min kusin med en yxa så att han fick sitta i fängelse för det.
han har även snott mediciner från min mamma och min mammas bil.
han har även kallat mig för tjackhora och massa andra fula saker.
varsågoda, det är bara att börja äta från honom ^^

nu mår jag genast lite bättre =)



Jo, anledningen till att vi gick upp så tidigt idag var för att Jonte skulle få besök. Så vi har lagat goda kycklingburgare med pommes härhemma =) sen fikade vi thé och chokladmuffins :P
nu är dom i stan och jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback