torsdag.

Daniel: Jorå, dom är fina flickor :)

Igår var det onsdag. En väldigt jobbig sådan!
Det började med att vi var på mötet på soc. Och jag kommer inte få några pengar av dom....För att eftersom Jonte är min sambo så är han skyldig att försörja mig med sina pengar.
Fyfaan vad sur jag blev och är fortfarande. Jag kommer inte ha råd med nåt. Måste låna pengar för att få ihop till mina räkningar och hyran. För jag vill inte bara leva på Jonte.
Jag kommer inte ens att ha råd till att köpa huvudvärkstabletter till huvudvärken som jag kommer ha pga all ilska. :S


Sen skulle vi kolla på Elins (Jontes syster) student i Lidköping. Direkt när vi kommer dit så börjar det regna och vi hade varken med oss tjocka tröjor, jackor eller paraply eftersom att det hade varit sol dittills och inget sagt på nyheterna om något regn.
Det var ju jävligt kul att bli pissblöt o frysa resten av dagen!

På studentmottagningen efteråt hemma hos Jontes föräldrar så var det sjukt mycket folk i ett litet hus. Det gjorde att Jonte mådde dåligt och klarade inte av att gå in. Så hela den grejen blev väl sådär. Vi åkte därifrån efter att jag hade ätit lite.

När vi blivit avsläppta vid busshållsplatsen så upptäcker Jonte att han har fått med sig sina föräldrars nycklar.

Vilken underbar dag. =)

Eftersom att det regnade så kollade vi bara på utspringet inte på kortégen. Medans vi väntade på att deras föräldrar skulle kolla på tåget så gick vi hem till en kompis o tjöta lite.

..

Idag så har jag städat och så. Mötte Hedda & Carro vid tåget kvart över tolv. Efter det gick vi till bank nr. 1 och sen bank nr. 2. För att sedan gå till Willy:s. Där shoppade vi mat och sen var det tungt med packning och matkassar hela vägen till bussen, men det gick =)

Nu har vi mest suttit här o hängt o tjötat skit. Strax kommer Jonte hem för han har varit o lämnat tillbaka nycklarna.

Clone-a-willyn blev superlik till utseendet. Ska bara hinna testa den också.... :P

Imorn ska vi till Sommarland. Hoppas på bra väder nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback