torsdag.

Idag gick vi upp tidigt (kl 9) för att jag var tvungen att åka ner till psyk idag igen för att lämna test. För att igår när jag kom dit så höll min urinblåsa på att implodera för att jag var så nödig. Och tanten som skulle följa med mig in på toaletten för att kolla på mig när jag kissar hade en patient som det drog ut på tiden med. När jag hade väntat en kvart så kunde jag inte hålla mig längre så jag gick in på toa. När jag kom ut därifrån så stod hon utanför, men då hade jag ju inget kiss kvar så det fanns inte så mycket att göra åt saken.

Vi har även varit i Vinninga hela dagen och ätit, fikat och promenerat med Jontes far. Trevligt.
Vi ska kanske åka dit imorn och fira midsommar med några ur den släkten.

Nu är jag sjukt trött och vill bara duscha och sen sova. Ska upp tidigt imorgon också. För att åka till Vinninga.

Var hos mamma igår..fick med oss glass och mat hem =)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback