underbar helg.

vilken jävla bra helg jag har haft faktiskt!
vi har haft det sååå bra!
suttit på balkongen i den HETA solen o löst korsord. det var mys.

igår var helt bäst. vi var kärleksfulla hela dagen (mer än vanligt menar jag) och på kvällen åt vi varma mackor. efter det så tittade vi på film och låg endast iklädda våra födslosärkar i soffan..under täcket. det var härligt.
=)

idag så har vi städat massor så nu är det jättefint här och dessutom har vi tvättat för fullt.
min kusin ringde och ville hälsa på, men sen var det andra saker som kom emellan så vi skulle höras på tisdag igen.

känns konstigt eftersom att det är söndag idag. känns som att jag ska till skolan imorn. men icke.......... lite tråkigt.
men ändå skönt.

nä, jag ska iaf till arbetsförmedlingen imorgon. ska dessutom till psyk o prata med en överläkare.
och så ska jag till banken m.m. fixa massa saker och gå till försäkringskassan.
det är mycket att göra.

Jontes far skall till Jönköping imorgon. Så om vi vill ha något på IKEA så får vi hojta till o han köper med det hem. Men jag hade ju velat följa meeeeeed! Fast Jonte ville tydligen inte åka dit just nu. Så hans mamma skall kanske ta med oss dit i sommar.
Hon ville även att vi kanske skulle hänga med till Liseberg i sommar. Och även hänga med till Jontes moster i Blekinge.
Mycket på gång, men det är kul =)
Saknar mina svärföräldrar!
Får träffa dom nästa helg, då fyller Jontes farmor 80 år så det blir stort kalas. Nästa sak  som händer efter det är att Jontes syrra tar studenten. Fest igen alltså. =)

Nu ska jag se på ett tv-program om sexmissbrukare och äta glass och mysa med min fästman.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback