varsågod.

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Flera gånger varje dag.
Gnälla: Jarå..de händer väl :P
Skrika: De händer.
Sova: Hehe jaaa...
Ha ångest: Ibland
Skada dig själv med flit: Har hänt
Ta mediciner du inte borde ta: Njae inte speciellt ofta numera.
Vilja dö: Ibland
Drömma mardrömmar: Aah de händer..
Drömma sexdrömmar: hehe nee väldigt sällan
Ta droger: det är nog min ensak :P
Försöka vara annorlunda: haha ne
Klä dig i svart: inte helsvart
Gå till kyrkan: Haha nej.
Gå i skolan: aah, men nu har ja sommarlov =)
Röka: Jo tyvärr. Jävla beroende.
Ha sex: Ofta :P
Ljuga: Ibland
Hata folk: Försöker undvika det men folk gör det jävligt svårt.
Lita på folk: Varierar, man känner väl typ hur läget är.

VEM :
Saknar du: Nellie, min lillasyster!!! Har inte träffat henne på nästan 1 år :( o så saknar ja Mickis lite.
Vill du döda: FittGlenn + några till.
Rörde dig sist: Jonte
Vill du slå: Se på döda.
Kysste dig sist: Jonte
Vill du kittla: Jonte
Kramade du sist: Jonte
Vill du prata med: Min moster Tina.
Skrek du på sist: Jonte
Vill du vara som: Ingen
Sårade dig sist: Folk som inte betalar tillbaka sina skulder, eller såra? Gjorde mig förbannad. Jag blir mest arg istället för sårad när folk gör saker mot mig tror jag. Fast jag kanske blir sårad men visar det genom ilska?
Vill du bli galet full med: Orka dricka, mår bara skit av de.
Gjorde dig riktigt glad senast: Jonte tror jag
Fick du sms från senast: Holm
Ringde dig senast: Min brorsa
Är vackrast på jorden: Jonte =)

HAR DU :
För många vänner: nej.
Förföljelsemani: mm ibland
Tvångstankar: ja lite
Någon annan psykisk sjukdom: social fobi..fast de e kanske ingen sjukdom?
Någon fysisk sjukdom: njae inte va ja vet ;P
Någon skada: nä tror ja ej
Färgat håret: många gånger
Brutit några ben: nej
Några piercings: mm i tungan..haft i läppen me, men tog ut den
Egen dator: nja, ja o Jonte köpte en ihop så ja sålde min gamla
Bra självförtroende: nja
Kysst någon: Jorå
Haft sex: ja
Köpt kondomer: nej, har alltid fått dom
Tagit nakenbilder: ehm. har väl hänt.
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: Jepp
Varit kär: Yes, är det nu.
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: Jo, fan skulle behövas igen.
Rymt hemifrån: Vet ej om man kan kalla de för o rymma
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: Massa skit.

HUR :
Går du: med ben och fötter
Svarar du i telefonen: Hallå?
Fördriver du tiden: Jag sitter ju här
Mycket pengar har du: ingenting alls efter hyran nu typ... =( och de blir inget mer på hela sommarn..
Tjänar du pengar: jag langar drugs. nej, jag pluggar.
Ofta bäddar du sängen: när vi ska ha besök lr när ja städar ibland kanske
Ofta diskar du: nästan varje dag
Ofta städar du: plockar väl lite nästan varje dag
Många stör du dig på: För många
Ofta träffar du din familj: inte spec ofta...

TROR DU :
Att du kommer bli något: jo jag hoppas ju..har ju iaf mål
På gud: nee..men nåt finns ju säkert
På rymdvarelser: hmm, aah ja tror de iaf
Att folk tycker om dig: jo de finns väl dom som gör de
På ett liv efter detta: gaaah..  orka tänka på såntdär
Att fiskar kan tänka: kan dom säkert
Att du kommer leva länge: who knows..

VÄLJ :
Katt eller hund: hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: VARMT!
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: Both
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: både och, beror på humör
Bok eller film: Both
Leva eller dö: Leva

Kommentarer
Postat av: Yoshi-Daniel

De där nakenbilderna, var finns de? kan jag få?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback