diggar

Jessica ja diggar din blogg mer och mer, du skriver oftare, du skriver roligt och du bryr dig inte om att skriva anständigt.. =) du är helt klart gooo...o ja tycker de e tråkigt att vi inte ska gå ihop i ett år till i skolan...fast du tycker väl att de ska bli gött att slippa skiten nu i guess ;)
*kramar*


Vaknade kvart i ett idag...ångest...över att jag nog inte kommer somna ikväll!
Varför kan ja aldrig slappna av? jag är så jävla spänd och stressad hela tiden över det mesta..det är alltid nåt...och jag finner det oerhört jobbigt...det är nog rätt jobbigt för min omgivning också...hur fan tar man det lugnt? på riktigt?
utan att använda droger asså....


nu ska ja se på tv...eller räkna matte...vet ej va de blir än..

ha de gott allihopa

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack vännen! :) Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback