efter helgen.

Roligare helger har man ju haft.
Var ett tyst inbördeskrig härhemma i ungf ett dygn. och jag sov väl bort kanske hälften av det dygnet. resten av timmarna låg jag mest och läste. städade lite också.

Dessutom så tycker jag att fel låt vann. Ingen av låtarna var bra i ESC så jag tycker att Ukraina kunde lika gärna kunnat få vinna. Whatever typ. :P


Söndag idag och det betyder att det är skola imorn. Vi skulle inte ha nån samling imorn..alltså slutar vi 11.40.
Det går en buss från stationen kl. 11.45. tar man den så är man hemma en timme tidgare än om vi tar kvart över tolv-bussen. Vi är alltså i Skövde samma tid som den andra bussen går från Tidaholm. Hmm.. tror jag ska försöka gå tidigare från matten imorn. Om det inte är så att Daniel eller någon vill skjutsa då ;)


Bara en timme och en kvart kvar tills jag ska se på tv. Gött, har väntat en hel vecka.

Fick besök idag. Så har jag dessutom dammsugat hela lägenheten idag igen.
Besöket kommer tillbaka sen och sover här.

Byebye.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tyst inbördeskrig? låter inge skoj.. :(

Kramar om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback