ekologi.

Imorgon har vi ekologiprov i skolan...that sucks..
Jag har inte varit med på en enda sån lektion.. that sucks BIG time.
Har fått kopiera anteckningar av Jenny & Daniel iaf..snällt :)

Så nu har Jonte pluggat massor med mig för att jag skall försöka få in skiten i mitt huvud. Inte lätt när man e så töntig som jag o börjar plugga dagen innan.. :|

Har iaf vart i skolan idag, hallelujah!
Tänkte försöka bli klar med Matte A innan terminen slutar.. jag tror att det skall gå bra eftersom att jag är inne på sista kapitlet...hatar dom krångliga ekvationerna som jag har kommit till nu :S Jag är rädd för Matte B. Får se om ja ska läsa det nästa läsår..har sett flera av mina klasskamrater ge upp den kursen under vägens gång.

Var på Willy:s idag och handlade massa saker som behövde fyllas på..typ städgrejor, balsam m.m.

Det kommer 2½ men på tv idag.. jättekul =)
Nu ska ja gå o se om J vill ta en dusch med mig..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback