ekvationer och regressioner.

Jag hatar hatar hatar verkligen ekvationer. De tal  jag har kommit till nu i matten är så jävla svåra, jag fattar ju fan ingenting? Men jag har iaf lyckats klara TRE tal precis nyss, utan att kolla i facit! *stolt*
Kommer aldrig klara det sista provet. Isf klarar jag inte A-kursen.
Jag vill ju hinna bli klar med den i år. Vi har inte många mattelektioner kvar så jag måste sitta o räkna hemma.. tänkte försöka räkna lite nästan varje dag. Så att jag kanske kan göra provet på fredag nästa vecka. Får se?
Men jag gillar det inte.


Vidare så är jag trött på en kompis som ska anmärka på vad jag gör hela tiden, såfort jag säger fel, uttalar fel, tänker fel, gör fel, så får jag fan höra det, vilket är gaaaaanska tröttsamt.
Och gör han fel och jag råkar anmärka på det, ja då är det FEL av mig också!
Vi blir verkligen som två jävla snorungar som träter på varann i varandras sällskap och det stör mig. Jag vill inte regrediera så.
Men jag måste ju få bli irriterad när han hugger på mig, right?


Hungrig är jag också.
Och sur.

Den här gången hade jag rätt, men yttrar jag mig om det så kommer det bli ett jävla liv. Kanske lika bra att hålla käften då Thess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback