flytten..

ja.. flytten gick skitbra, kim o hans flickvän dök ej upp..jag vet fortfarande inte varför eftersom att han inte har hört av sig.. jag tycker det är lite dålig stil faktiskt.
men det är inget jag kan göra nåt åt så skitsamma.

dom som bodde här innan vet ju inte hur man städar grundligt så mycket av tiden i den nya lägenheten har gått åt till att RENGÖRA den!! fan vad mycket svordomar det har kommit ur våra munnar på grund av det, mest ur Jontes :P

Men vi har ändå kommit iordning väldigt mycket eftersom att både jag & Jonte har varit produktiva och effektiva!

Jag älskar att bo här.. lägenheten är stor och jättefin, det känns så vuxet att ha den här lyan. Mot innan, då kändes det pundigt att vara inknökade i en liten etta.

En jobbig sak som hände mig under flyttdagen var att något har hänt med min fot... så direkt när vi var klara med flytten så kunde jag knappt gå längre. gick omkring som en haltande kossa o Jonte fick t.o.m. bära mig en gång. Därför har jag inte gått till skolan igår och idag, måste vila foten så mycket som möjligt, även fast jag ändå går omkring o pillar och plockar med  saker. Jonte får säga till mig hela tiden att sitta still =)
Men imorn har jag gett mig fan på att jag måste gå till skolan.

Vi har även haft besök av Holm i ett par dagar. Just nu ligger han på soffan o tar sig en lur.. Trots att vi numera faktiskt har ett gästrum med en säng som han har sovit i om nätterna =)

Ska nog ta en powernap jag med nu... Fixa tvätten o så måste ja göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback