fredag.

Hahaha Andreas!!!
"KLART man tar om någon glömt i tvättstugan!!"
Ok, ja erkänner..ja skulle också tagit!! Våga bara inte skriva de förut..hehe, vill ju få mina bloggläsare o tro att jag är en bra människa ;P


Jag har fått MASSA gjort idag. Strykt o hängt upp gardiner i vardagsrummet..packat upp allting nu. Skruvat ihop en bokhylla, hängt upp saker på väggarna.. m.m.m.m.
Ja, jag har fan hållt på hela dagen med grejer. Känner mig nöjd och stolt!
Dessutom så är det rätt fint härhemma nu..mysigt o så.
Kanske ska ta lite bilder o lägga upp så ni får se hur det ser ut här. Men inte just nu..Orkakroaroak. ;P
Önskar bara att jag var rik så att man kunde köpa massa möbler o saker o inreda det precis så fint som man skulle vilja ha det =)





Jaha..kul, JÄVLIGT KUL!
En hemnyckel och en tallrik fattigare då.
Hate when it is like this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback