fredag.

grattis till mig för att nu har jag klarat Matte A =)
gjorde provet och det gick bättre än vad jag hade väntat mig..läraren rättade det strax efter och kom sedan och sa att jag klarat kursen. Härligt!
Slippa ha det hängande med mig..

men det är också det enda positiva som hänt mig idag.
på tisdag är det avslutningsfest i skolan och man är tvungen att anmäla sig till det. eftersom att jag inte har varit i skolan på hela veckan så har jag inte kunnat anmäla mig och nu är listorna borta och jag vet inte vilka som arrar festen. feg som jag är så vågar jag inte fråga runt heller. så löses inte detta problem på nåt sätt så blir de ingen fest för mig =(

har också ringt försörjningsstödsavdelningen på soc angående min ekonomi i sommar..och det är ju så krångligt att få pengar därifrån så ja skulle nästan hellre dö. fixa det o gör det, sök det, och skriv in dig där.
ORKA
jag orkar verkligen inte vara en ansvarstagande vuxen människa.
så krångligt.

jag vill nästan ge upp.

Kommentarer
Postat av: Ewelhina

Zara i vår klass är med i balkommitén, Bara näm för henne att du vill vara med och så är det bara att plocka fram mysbrallorna på tisdag kväll =)

2007-05-25 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback