hej idag

öhm..ja..

Grillandet igår var mysigt och likaså var det att besöka svärföräldrarna såklart! fick träffa Jontes kusin + man + kusinbarn + hund.
Vi spelade kubb, det var kul även fast mitt lag drog kortaste strået.
Det blir revansch nästa gång!

På bussen hem så var det jobbigt, eftersom att vi tog en buss hem vid halv tio, då var det många personer som var lite på lyset och ville till Skövde för att festa. Orka med onyktra människor när man själv är nykter :|

Det borde bli böter på att få spela musik från sin mobiltelefon på allmäna platser. Vi hade ett par strax bakom oss som spelade hög musik från mobilen. När man precis har börjat  lära hjärnan att avskärma sig ifrån det så kommer några fjortisar o sätter sig framför oss och börjar även dom att spela kass musik från mobilen. BLÄ på såna människor!
(Nu känner jag mig som en gamling som bara klagar...:P )
Dessutom så började en av fjortistjejerna framför oss att spraya sitt hår så att vi fick all spray på oss, schysst liksom.. :P

Idag vaknade vi och jag tog tag i disken..sen for vi ut o gick i skogen en bit härifrån, jättemysigt var det, men jag är ju så jävla rädd för ormar. :S
Så i slutet tyckte jag mest att det var besvärligt att behöva vara där.
:/

När vi kom hem så bakade vi rabarberpaj och lagade mat. En rusch me dammsugaren gjorde jag igenom lägenheten också! =)

Nu har jag nyligen kollat på tv o varit allmänt slö. Har också skrivit massa flyttkort som jag skall skicka!

Blir nog tidigt i säng ikväll.. Gonatt!
Ps. Idag var det 1 år sen jag & Jonte förlovade oss!! =) Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback