hissa intresseflaggan.

Plats: I vardagsummet , i datahörnan.
Tillstånd: Irriterad på mitt cp-öga, förväntansfull och sugen, uttråkad, lite sur.
I fickorna: nada.
Vad händer ikväll: hehehe chilla.
Vad åt du senast: té  och mackor
Vem ringde du senast: psykewa.
Vem mailade du senast: jaadu?
Roligast förra veckan: att jag klarade ekologiprovet?
Roligast denna vecka: inget än så länge.
Favoritläsk: coca cola
Favoritmynt: 10-krona
Favorithund: ?
Favoritjuice: ananas/apelsin kanske? dunno.
Bästa grannen: Har inte lärt känna grannarna här än :P
Sämsta grannen: dom som spelar musik ENDAST efter 22 på kvällen :S
Bästa frisyren: uppsatt?
Hur mår du nu: har ju mått bättre
Vad vill du ha för hårfärg: Jag är rött nöjd med den jag har.
Vad tycker du om att äta: kåldolmar utan kål
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: har inte nämnt någon.
Idrottar du: ne
Tycker du om att ligga på stranden och sola: ibland
Är du med i nåt crew: nej
Vad har du på dig idag: t-shirt, grå luvtröja, svarta byxor
Har du växt något det här året: kanske på bredden
Har du gått upp/ner i vikt det här året: Antagligen.
Vilket år har varit ditt bästa: svårt att säga eftersom att det händer både bra och dåliga saker.
Vad ser du fram emot: bil och körkort, färdigutbildad
Vad har du ångest inför just nu: rädd att ja inte kommer hinna med matten innan terminen slutar, och mitt cp-öga som gör ont
Hur långt hår har du: till axlarna
Är du nöjd med det: mjaa
Går du i skolan så mycket som du ska: nej
Vilket är ditt sämsta ämne: engelska?
Har du en bra klass: den duger, men har haft bättre
Vad ligger på ditt databord just nu: brännskivor, busskort, noteringsblock, tékopp, cd-case, massa deklarationspapper, vykort och adressändringskort, solglasögon, rökelsehållare, dosa till internetbanken, miniräknare, dooh!
Varför blev du arg senast du var det: för att Holm ska påpeka vartenda fel jag gör HELA tiden och det är tröttsamt, jag var arg på det för 2 timmar sedan.
Hur ofta städar du: olika, när jag har ork. men brukar väl plocka lite varje dag.
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas: 3-4 dagar
Byter du underkläder varje dag: of course!
Var är du nu: Hemma, i Havstena
Hur ser stolen som du sitter på ut: Ah, ska jag lägga upp ett foto åt dig också?
Hur luktar du nu: Min tröja luktar tvätt-/sköljmedel iaf.
Vad ska du göra i helgen: Softa..kanske va me Sandra.
Vilket tvprogram såg du på senast: OC
Får du/din familj hög telefonräkning: Nja..inte så farligt.
När dansade du senast: Mijas & Kalles fest, 28 april
Senast köpta pryl: En mask att hänga på väggen.. om ja inte minns fel? Eller, njaa..handla massa skit på ÖB häromdan..
Keps eller mössa: mössa
Pannkakor eller plättar: Pannkakor
Vad ska du göra nu: gå på damernas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback