lång tid sen sist.

Jag skäms över att jag inte har skrivit något här sen i fredags. Det är nästan en hel vecka!

Men vad har hänt då?

Vad jag minns så har det väl varit väldigt mycket  upp och ner. Mest upp de sista dagarna faktiskt. Nån dag så kände jag verkligen att jag ville ge upp, så då grät jag en hel del. Det var tungt, men efter ett par dagar så kände jag mig lite gladare igen.

Det var så mysigt i söndags kväll då jag och Jonte låg i soffan och han höll om mig och sa fina saker till mig.
Då blev jag glad och kände mig uppskattad.

I måndags var jag inte i skolan eftersom att vi skulle ha matte och engelska..engelskan gav ju inte mycket fredagen innan så att, och matten är jag ju klar med. Så det kändes typ onödigt att åka dit. :P
På tisdagen så skulle vi åka till Ekornavallen och Hornborgasjön med klassen. Hmm.. Orka. Det följde jag inte med på. Istället gick jag & Jonte o åt på Sibylla, det var gott.
På kvällen var det avslutningsfesten/balen. Det var god mat, jag hade det jättetrevligt och dansade t.o.m. tillen låt som bandet spelade. :D
Är även kändis i Tidaholm nu, då jag och några flickor till finns med på bild i deras lokaltidning. =)

Igår var jag inte i skolan då jag visste att vi skulle gå en lång promenad på berget och svara på frågor. =/ Såhär i efterhand vet jag att jag inte missade nåt.

Men idag däremot, så var jag i skolan. Detta trots att jag visste redan innan att det skulle bli städning. Men vafaan..vissa av folket kanske jag aldrig mer ser, så jag blev lite blödig och kände att det är bäst att passa på att träffa dom nu istället då. =)
Men det var rätt mysigt idag. Lite städning och massa utvärdering. Slutade vid elva.

Imorgon är det  S K O L A V S L U T N I N G ! !
Frukost i skolan, vilket innebär en kort sovmorgon imorn. (Från vanligtvis 05.45 till kanske 07?)
Sedan är det samling klassvis och efter det så skall hela skolan samlas och det blir utdelning av omdömen m.m.
Men jag får inget.
Eftersom att jag bara går första året.

Idag skall min man åka hem till sina föräldrar så då blir väl jag ensam. Såvida inte vår vän som är på besök hos oss nu stannar då.
I annat fall så kan det vara skönt med ensamtid ibland. Fast jag får jämt så tråkigt då.. :P

Min ekonomi i sommar ser knaper ut. Det lutar väl åt att gå tillbaka o slicka soc i röven. Vilket är fruktansvärt jobbigt med tanke på alla jävla papper som man måste fylla i och allt man måste fixa innan. (Typ kontoutdrag, inskrivning på arbetsförmedling, molijox med försäkringskassan m.m.m.m.) Allt som måste fixas för att få ett futtigt bidrag känns oändligt. Det är faktiskt så jobbigt att jag har funderat på att skita i det o gå pank i sommar. Men så illa ska det väl ändå inte få bli.


Nöjda med uppdatering nu? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback