lördag.

Inte den roligaste helgen ever direkt.
Trökigt väder också så jag orkar ju inte gå ut.

Väntar fortfarande på att Sandra ska ringa mig. Hon lovade att hon skulle ringa mig igår. Nångång efter att hon vaknat.
Men hon verkar inte vilja träffa mig när hon väl är hemma. :(


Jag är sur.. på flera människor som jag bara tycker kan gå o skita ner sig. Bara av den anledningen att dom inte gör som jag vill, eller som dom har lovat.
Morr.


Messade med Nellies mamma för ett par dagar sen. Nellie mår bra, hon väger ca 15kg nu och är ca 90 lång. Hon pratade tydligen massor nu också..Åhhåhh va ja saknar henne!! Min lilla flicka...Hon skickade ett par bilder på henne också. Den ena vill datorn inte hitta i min mobil så den kan ja tyvärr inte lägga upp, men här kommer en av bilderna iaf.

image25

Kan även lägga upp en gammal bild jag har på henne, så får ni se hur hon ser ut utan smink =) Den här bilden är även Jonte med på. Har mer bilder, men dom ligger på nån skiva och jag orkar inte leta =)

image26


Va ja vill ha henne hos mig.


...

Vi flummade lite och Jonte sminkade mig häromdagen, sen fixade han även mitt hår och klädsel. Här är en del av resultatet.

image27
image28

Och så en pose..................................
image29

Haha...jaaa....lite pinsamt..men...de bjuder ja på =)

Nu är bilderna tagna med mobilkamera och det är ju inte riktigt rättvist kanske. Med tanke på att jag tycker att jag blev ännu snyggare i verkligheten än vad jag blev på kortet då jag inte har solglasögon på mig. Jag var glad och stolt som en tupp över att min pojkvän hade lyckats sminka mig så bra.. =)


Här är snyggot som gjorde det....
image30


...


Nellies mor lovade även att maila bilder till mig, men hon har inte gjort det.. :(

..

Jag & J har projektat lite härhemma och jag tycker att det är väldigt kul, hehe
..


2 tråkiga saker som hänt är att en vän till mig har blivit berövad på sin frihet.. :( Jag lider med honom och hans flickvän. Hon ville att jag skulle ringa henne så kunde vi ses i helgen, men jag har inte riktigt vågat ringa än... jag är så feeeg.. :(


Den andra tråkigheten är.......För ett år sedan, precis efter att jag & Jonte hade blivit tillsammans så umgicks vi lite med en kille. Vi var hos honom några gånger o prata skit, drack lite o lagade god mat. Det var mysigt och väldigt trevligt. Sen hände lite saker, jag åkte bland annat iväg på behandlingen o sånt..så de blev inga mer träffar efter det.
Han är död nu.... :'( :'(
Han orkade inte med livet längre. och detta fruktansvärda hände ganska nyligen.
Det är så jävla sorgligt.... kan inte sluta tänka på vilken fin människa han var...så omtänksam.
Han gav oss en cd med massa bilder på, skivan innehöll bilder som han tagit på mig & Jonte, bilder på han själv och hans fru m.m. Jag satt o kollade på skivan häromdagen..önskade att det inte skulle vara han som var död.
Hoppas iaf att han har det bra där han är nu.


Nu har Jonte somnat i soffan..ska nog gå och hoppa på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback