lyckat.

jag klarade provet!!! =) Vet ej än vad jag fick för resultat..vet bara att jag klarade mig! :D :D
skönt...slipper ja ha de liggandes...
har ju fortfarande inte gjort någon miljöbok att lämna in :S

är hemma..har kollat på simpsons o slumrat i soffan..har mensvärk i nästan hela kroppen..iaf i låren, ryggen o magen..
:|

det bakas pizza härhemma..pizzasallad har det även gjorts..fast de e tråkigt att den aldrig kan smaka som på pizzerian när man gör den själv.

fick pyssla med ordkunskap på svenskan idag, me like! :D

kom hem, jättetrött och mensig...och såg att jag hade fått återbäring från mitt försäkringsbolag! :) 100 spänn! hehe.. alltid nåt ;P

ikväll är det desperate housewifes. det diggar vi.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis gumman! alltid skönt när ett prov går bra. :)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback