mindfuck.

Nu har det hänt.
Det som jag på sätt och vis har velat i flera år, men också det som jag verkligen har fruktat.

Jag känner mig lättad, men samtidigt oerhört ledsen. Jag hann knappt lägga på luren efter att jag hade fått samtalet förräns tårarna bara vällde fram. Lyckligtvis så fanns Jonte där och kramade om mig.

Innan han åkte så tog han med mig ner till affären och köpte godis och dricka åt mig..visst är han söt..?!

Jag har otäcka bilder i huvudet hela tiden...
Hoppas verkligen att detta kan bli bra nu...för det kan väl knappast bli värre...

Sitter o tänker att jag kanske inte vill vara ensam idag nu när detta har hänt..men sen känner jag att jag vill nog vara ensam just nu..

:'(


Kommentarer
Postat av: Andreas

Varför jävlas du så här å inte skriver va de är om? :(

2007-05-31 @ 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback