sommarplågan.

Ingenting fick jag gjort igår. och idag är jag inte heller i skolan. orka typ.

Vaknade vid sju idag av att Jonte är uppe o traskar. Han skulle tvätta, och så efter massa letande upptäckte vi att vi hade glömt tvättmedlet + sköljmedlet i tvättstugan sist vi tvättade! :S
Jag var ju beredd på att få gå till affären o köpa nytt, men håll i er, sakerna stod faktiskt kvar i tvättstugan! =)
Det var en liten chock för mig, men en glad sådan!
(Jag menar, jag tror att jag hade säkert snott grejerna om nån glömt de..?)
NÄÄÄ skämtåsido; jag vet inte om jag hade snott det.. ?

Har några jävligt jobbiga grannar, vi vet inte riktigt om det är dom bredvid eller dom under. Men dom är lugna hela dagarna, sen när det blir kväll och vi ska lägga oss, (runt kl. 22-23) DÅ JÄVLAR börjar dom spela musik.. jag blir så jävla irriterad!


Nej.. nu skall jag nog försöka styra upp den här dagen på nåt sätt. Det är en sak som jag så gärna vill ha..måste ha..? Har velat de i över en vecka nu. Hoppas de går o fixa.. men oddsen e ju inte höga nu.


Det finns en låt som tydligen spås bli sommarplågan för i år.. jag vet inte om jag diggar den. Har bara lyssnat på den 2 gånger. Och sommarplågor har ju en förmåga att bli bättre efter att man lyssnat på dom ett tag. Lyssna på den o säg va ni tycker!

Frida - Dunka Mig Gul & Blå




See ya later.

Kommentarer
Postat av: Andreas

KLART man tar om ngn glömt i tvättstugan!!!

2007-05-11 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback