tisdag morgon.

Ööh.. var nära på o stanna hemma från skolan. är sååå trött. och sååå osugen på att vara i skolan.
Men  jag kunde inte göra det. Jonte har ju faktiskt lagt ner massa arbete på att hjälpa mig att plugga inför provet, det skulle kännas så taskigt om jag bara sket i det då.
Plus att jag vet att jag mår bättre av att ha det gjort. Hoppas bara att jag blir godkänd iaf.

Men denna dagen är seg och tråkig i övrigt asså.. Saknar Jonte och saknar att vara hemma hos oss.

Nästa vecka är det skolresa.. vi ska till Göteborg och hänga. Gå på Universeum och sen Liseberg. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag skall med till Liseberg än eller inte.. jag kanske vill spara mig till senare i sommar?

Nu har vi lektion..

Kommentarer
Postat av: elin

jaa me alltid trött hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback