tisdag?

wiie.
Andreas: yää, 8bit äger :D
Diddi: Joo, men köket är ganska stort faktiskt, skithärligt eftersom att i förra köket kunde vi bara ha ett bord med två stolar, jobbigt när det kom gäster :P


Wiiie, jag har lyckats åstadkomma ytterligare 2 tal i matten idag! Utan att kolla facit innan :) Det bästa är att jag tror att jag sakteliga börjar förstå hur man skall göra också :D :D


Har ändrat mig om klassresan...verkar inte som att så många ska följa med och jag känner ju inte att jag är jättemycket entusiastisk över att åka heller. Så jag låter de andra glädjas över min del av pengarna också..dom som faktiskt vill åka! =)
Känner att det är onödigt att jag tar ut massa pengar när jag inte ens vill åka så mycket.. gör jag rätt? gör jag fel?


För övrigt så mår jag inte så bra...
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback