torsdag kväll.

Såå.. Idag är det alltså torsdag?
Sen jag skrev sist så har jag väl haft ett par fina sköna dagar.

Är halvt sur/halvt besviken på en vän. Inget jag orkar gå in på direkt och det är inget allvarligt som har hänt.


Har bara pyttelite pengar kvar på kontot nu.. Känns weird. Eftersom att jag de senaste månaderna har haft så att jag klarat mig och jag har kunnat betala alla räkningar och hyran långt innan de skall vara betalda.
Nu måste jag vänta med att betala tills den 25:e eller när det nu är som jag får den sista futtiga utbetalningen av Csn. Vad jag skall leva på i sommar är inte riktigt klart ännu.


Blev ingen klassresa för min del alltså, hoppas att ni som åkte fick en bra dag!

Tänkte istället åkt till min moster & hennes boyfriend för att hälsa på lite. Men när jag skulle åka så mådde jag inte så bra så jag avbokade mina tågbiljetter. Och fick inte ett skit tillbaka av SJ, trots att det stod att jag skulle få för den ena biljetten iaf för att den inte var en JustNu-biljett. Jag blir så jävla sur så jag skulle kunna gå ner o sätta mig på SJ´s kontor o skita på golvet!
Nej, kanske inte..men..jag tänker ringa dit imorn och gnälla iaf. IdiotSJ.

Matten har jag vilat ifrån ett par dagar. Började sakteliga förstå hur man löser ekvationerna, och precis då så tar dom slut och jag var tvungen att börja med Pythagoras Sats..Fattade ingenting till en början, men sen kom min hjälte Jonte och förklarade för mig  på ett bra sätt och han satt och räknade tal tillsammans med mig tills jag kunde. :) Tack så mycket darl!

Nu har jag skrivit mycket..för att vara en liten trött Thess.. :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

SJ är jävla sorkpungar hela högen! Dom kan suga älgballe!!!

Postat av: Andreas

a^2 = b^2 * c^2 :-)

2007-05-17 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback