tråktorsdag...vilodag

Mm..idag är det att softa hemma som gäller.
Orkade verkligen inte gå till skolan idag. kände mig helt slutkörd.

Är ensam hemma också. Jonte e på avgiftningen på Falbygden....för att hälsa på en vän alltså!! :D

Btw..jag & Jonte träffades på avgiftningen för drygt ett år sen.. 1 månad senare blev vi tillsammans...hehe ja kunde väl aldrig tro att jag skulle träffa min stora kärlek när ja åkte dit... =)
Speciellt inte eftersom att jag just då var i ett annat förhållande, fast det var inte så mycket att ha så det var typ i upplösningstillståndet ändå :P
Jonte var också inne i ett nästan 5 år långt förhållande just då... men så lämna han henne för mig... =) fast deras förhållande va väl också lite i upplösningstillstånd...eller nåt åt de hållet iaf.

Det roliga var att jag & Jonte insåg snart att vi har flera gemensamma vänner men vi har aldrig träffats innan..så det var väl meningen att vi inte skulle träffas förrän då. Vi kanske inte var mogna för vårat öde innan :P

Vad jag spekulerar.. Jag har för lite att göra tror jag =)
Ska nog fixa med gardiner o skit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback