trevligheter.

Ewelhina och ni andra; en snäll kille i klassen fixade så att jag skrevs med på listan, då jag inte vågade gå och prata med tjejen själv :P
Jag sa att jag hellre sket i festen än att gå o prata med nån jag inte känner..så feg är jag.


Fick sluta tidigare och vår snälla lärare skjutsade t.o.m. ner oss till busstation så att vi skulle hinna med 11.45 bussen =)

När jag kom till stan så orkade inte min man äta lunch med mig ute, så jag och min lilla mor gick o köpte varsin goood baguette och slog oss ner i parken o tjöta.
Jag köpte även med falafel hem till Jonte.

Sen jag kom hem så har jag sovit en stund, dock inte länge eftersom att Jonte blev sugen på att pussa på mig, vilket han gjorde så att jag vakna.. =)
Vi har ätit god mat och haft besök av Johan.

Snart så kommer C.Holm hit och sjunger skönt med oss.

Häromdagen så fick jag förresten besök av Sandra =) Inte min vanliga Sandra utan en annan som jag nyss har lärt känna..sen kom en kompis till henne upp hit också. Senare gick vi allihopa hem till honom o satt där o softade in på de små små timmarna. Mycket trevligt var det faktiskt. Kändes kul att få lära känna Sandra lite mer, tidigare har vi bara setts en liten stund åt gången. Men hon är en jättego tjej .. *puss*

Måste dra nu. ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback