ett mail jag fick.


Från: Per_Bandit P27 Skickat: Idag 10:47
Till: ShroOmgiRL F21

amsc

Hejsan! Gillar du att synas? stå i centrum? är en tävlingsinriktad person?

Det är så här att jag är Ordförande i AMSC American Streetcars Sweden, det är Sveriges mest växande Amerikansk Muskel/Sportbils klubb. vi har nu dragit igång anmälning till vår årskalender som vi kommer trycka upp till 2009.

12 bilar, 12 tjejer som vi röstar fram kommer få göra en årskalender. 1 tjej med bil per månad, all fotografering sker av vår kvinnliga fotogra Pernilla.

Det här är en seriös tävling och vi är ute efter tjejer som är lätta att jobba med. ingen betalning sker. anlendningen att jag frågade dig var att jag tyckte du såg bra ut och tror skulle passa i vår tävling.

Så vill du veta mer så får du hoja till eller se länken på min presentation

Per Ordförande AMSC

Kommentarer
Postat av: Andreas

Lite smickrande ändå, du är ju så fin :) men typ "thanks but no thanks"??

2007-11-02 @ 20:34:55
Postat av: Daniel Hägerström

Ulli fick också ett likadant. Tyvärr, killen har inte gått efter utseende utan försöker bara få gratis modeller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback