resfeber.

Aaw, Andreas! Söt du är, tack för kommentaren :)

Jag är såååå stressad och virrig. Har haft ett fullt sjå med att fixa och packa. Och STRESSA!!

Har ju aldrig flygit utomlands så att.. ah, mycket att tänka på är det. Men ja tror att ja har fått med mig allt nu. Jag är bara så orolig att jag ska packa så att det blir övervikt så att det kostar mig massa extra pengar, som jag inte har.
Jag sa till Jonte att jag kan ju klä på mig allt, lager på lager så är väskan nästan tom :)

Sen blir jag mammig o jobbig när jag oroar mig för Jonte o ska se till att ordna allt för att avlasta honom för att jag vill att han ska få det bra o sådär.

Jag måste vara en jobbig människa ibland I guess. :S

Men men... allt är nog(?) äntligen klart. Så inatt vid typ 04.20 kommer dom o hämtar mig så åker vi till Göteborg. Planet går vid 9 eller nåt sånt där.
Oroar mig så för att planet ska krascha. Eller att jag ska bli rånad. Eller våldtagen.
Tänkte ta lugnande på planet, men eftersom att jag inte har det utskrivet personligen så kan det bli problem om jag ser bäng ut o dom vill prata med mig :P O så skulle jag ju tvingas smuggla om jag skulle vilja ha nåt lugnande med mig så att jag har på planet hem också.. Hehe.

Nä, nu ska jag sluta tjöta. Är hemma nästa lördag om jag fortfarande är vid liv.

Fan vad jag kommer att sakna Skövde. Eller inte.

Men jag kommer att sakna Jonte sjukt mycket tror jag. Vet jag.
Så ikväll ska vi knulla. :D

Nu ska jag duscha o sen leta sköldpaddor o sen krascha i sängen.
Om ja inte skriver när ja e därnere så hoppas ja att ni kommer att få en bra vecka!

Bye...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevlig resa :*
hoppas ni knôllade gôtt ;D

2007-11-03 @ 09:27:52
Postat av: Jessica

trevlig resa gumman!
kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback