blogg och videoredigering.

Hallå!

Idag är jag i skolan och det är väl inte såå spännande direkt. Jag har haft engelska o så har jag jobbat med min miljöbok och lite om rollspelens historia.
Daniel har även lyckats skämma ut mig, och det gjorde mig rätt generad och besviken. Lite irriterad.

Måndag är det idag och som tur är så är det inte det hela veckan..
Jag har bokat tid för vaccination mot hepatit A också, det var jag tydligen tvungen att ha för att jag ska resa.

Nu har vi blogg och videoredigeringslektion, som tur var så fick vi välja om vi ville jobba med videoredigering eller blogg, och eftersom att jag inte känner att jag orkar eller har någon lust med att spela in en video så passar det mig alldeles utmärkt att sitta här o surfa o blogga istället. =)

Men jag har inte en aning om vad jag kan skriva om...vill hem nu :)

Jonte fyller år imorn också. Han ringde förut för att säga att han har dammsugit o diskat..eller nja, förresten, han ringde nog för att kolla hur det var med mig..han är en söting!

Nepp, surfing nu..bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback