Karlsborgs fästning.

Ser ni? Jag försöker ibland att komma på roligare rubriker än bara namnet på veckodagen som vi är i. :)

Igår höll jag på o diskade o plockade en del hemma. Jonte är ute på promenad med Janne men efter nån timme eller så så flyger Jonte in genom dörren o hojtar "Älsket vill du följa med på utflykt?!"
Då hade han och Janne kommit på att de skulle åka o kolla på Karlsborgs fästning. Det lät kul med en liten utflykt så medans Jonte lagade jättegod mat så fixade jag massa mackor, saft o kakor =)

Martin hängde på sen också och iväg kom vi, solen sken och allt var bra. Fästningen ligger ju precis vid Vättern så det blåste rätt kallt, men vi gick omkring på området o kikade o fotograferade med Jannes kamera. På stranden hittade vi massa uppspolade glasbitar, slipade av vattnet. Jättefina var dom, jag och Jonte kände oss som om vi var på skattjakt när vi rota runt där :)

Vi fikade o hade trevligt o promenerade runt mer på området. Vet ej hur länge vi var där, men en ganska bra stund iaf. Sen i bilen på väg hem var jag jättetrött :D

Resten av kvällen var rätt lugn, med disk och tv-tittande.

Idag är jag i skolan och jag är sjukt trött, drömde inatt o ja hade så jävla mycket att göra i drömmen o stressade hela tiden så jag var typ slut när jag vaknade :)

Kanske skriver mer senare. Röka nu, sen lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback