update.

Igår kom som sagt svärföräldrarna + Jonte's syster hit och Jonte hade lagat en underbar kycklinggryta som vi njöt av, till efterrätt så blev det cheesecake som han hade gjort :) Jättegott!

I present fick han en stor kastrull, ett stort set med nya bestick, ett spel (scrabble, likadant som alfapet), blommor och en burk honung.
Dessutom så fick jag och Jonte presenter tillsammans, en något försenad förlovningspresent, men bättre sent än aldrig :)
Vi fick en stor gjutgjärnsgryta med glaslock och så fick vi ett par finglas som jag fick reda på att Jonte tydligen har massa sådana av, så nu kan vi bjuda gäster på dricka i finglas framöver =)

Efter att dom hade varit här så dröjde det nån dryg timme o så kom Janne över med sina föräldrars hund, Jack. Jag och han blev bra vänner =)
Förutom när jag senare upptäckte att han hade bitit sönder en kudde, men vafan, han är ju bara en hund o vi kan ju alltid klä om kudden i något nytt tyg!
Kvällen var jättetrevlig, men blev något sen..ganska sen..
..jag är ej i skolan idag.. :/

Men, spark i baken, imorn skall jag fanimej gå! Och onsdag..o torsdag...fredag är vi lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback