veckan + helgplaneringen.

Ja, vad har jag gjort i veckan? Jag har varit i skolan, inte måndag och torsdag. Idag är vi lediga.
Så mycket mer har väl inte hänt, jag har haft en dålig vecka tror jag.

Har återigen fått massa sms från Sandra där hon säger att min text om henne i blogginlägget inte träffade henne, vad bra för dig Sandra :)
Vidare skriver hon att jag ska skicka "mitt fucking kontonr" och dessutom möta henne på rese i helgen, (EDIT: för att lämna tillbaka hennes böcker som jag har lånat) varpå jag skriver tillbaka att jag är upptagen då. Det tyckte hon var "bullshit, för ofta du gör något på helgerna då".
Eh, ja jag ÄR faktiskt upptagen.
Det var när jag kände att hon skrev massa fjortissvordomar (fucking kontonr, bullshit...) och även jag började sänka mig till en omogen nivå som jag skrev att jag orkade inte messa mer. Blev tjatigt och omoget.

Såå..igår kväll var vi hos en kompis o satt o tjöta, trevligt.

Idag ska jag vaccinera mig klockan 14, jag är lite nervös!
Sen åker vi på konsert och efter det sover vi hos J's föräldrar, imorgon så ska vi åka o kolla i ett par second hand-affärer i Lidköping, för skojs skull och kanske köper vi något :)
Efter det ska vi antagligen köpa lite mat och åka hem till J's farmor och ha det trevligt o äta god mat, hoppas att det blir så!

Våran tv gick sönder i onsdags.. :/ inte kul!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback