fegisar.

Va fegt av alla anhängare av min blogg! Endast en människa har erkänt läsandet. :P

Igår var jag också i skolan, jag fixade min del av grupparbetet om miljökatastrofen bla bla. Dessutom började jag lite smått på min miljöbok, den är det enda jag har kvar för att kunna få Naturkunskap A på min meritlista.

På eftermiddagen fick jag sluta 2h tidigare för att jag skulle åka o ta ett CDT-prov till, allt blev lite stressigt, men jag fick ihop det ändå. Min älskling kom o lämnade cykeln till mig när jag anlände till stationen, så att jag skulle hinna ta provet innan de stängde.

Senare åt vi god mat, gjord av Jonte och då jag var för lat för att tvätta mitt hår så gjorde han även det =)


Idag har jag också varit i skolan o redovisat grupparbetet m.m. Massa tråkigt regn idag, blä!

Imorgon så är vi bjudna på fest. Min far ska förlova sig o dessutom fyller hans jänta år.

Igår fick jag en present av min mamma, en resa till Turkiet! Flyg, hotell, all mat, all dryck (även alkohol) är inräknat, får även nån kroppsskrubbning lr va de nu va.. =)
Ska åka med min moster o hennes gubbe o deras två barn, o 2 av mina småsyskon.
Egentligen var de mammas biljett, men hon ändra sig för att hon e så flygrädd o lite andra saker. Tur för mig :P
Synd bara att Jonte inte kan följa me =( fanns inga biljetter kvar.. men han sa att de va lugnt att ja åkte ändå, han kanske bara tycker att de e skönt o slippa mig i en vecka :P
hehe nä, men klart de e skönt med ensamtid ibland!

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Andreas

gud va kul!!! de förtjänade du verkligen.
vill också resa :s

2007-09-15 @ 07:15:38
Postat av: Anonym

härligt. det är du verkligen värd.

2007-09-18 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback