hallå!

Sitter nu här med Jonte och Janne. Vi äter godis, dricker thé, softar, ser på tv, lyssnar musik, surfar, tjötar o har de jättetrevligt =)

Har varit i skolan idag o varit dödstrött :P
När jag kom hem så gjorde jag o mannen korv stroganoff med ris, det blev gott! Har inte ätit det på sjuuuukt länge, de va MINST ett år sedan sist.

Min moster är häruppe på slätta o hälsar på så ja tänkte försöka träffa henne i helgen, men hon har ju ingen mobil så henne e de ej lätt o få tag på!
Får se om hon hör av sig imorn, hoppas det!

Jag tror att denna kvällen kommer att fortsätta vara bra, jag hoppas det för att ända sen igår kväll så har jag mått ganska dåligt o haft mycket tankar i huvudet. Fick veta en otroligt jobbig grej igår... :'(

Imorgon har vi tvätt o på söndag så skall vi till Vinninga för o hälsa på Jonte's päron =)
Det var ett tag sen så det ser jag fram emot, dessutom så har Jontes mor varit i Tunisien, så ja vet att hon har present till oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback