måndag.

Hej hopp!
Skolan var rätt trökig idag.
På måndagar har vi Matte och Engelska på förmiddagen. Och jag är klar med Matte A och orkar inte läsa Matte B så då kommer ju frågan; Vad ska jag göra under mattelektionen?
Jag frågade engelskaläraren om jag skulle vara med på hans engelskalektion under min mattelektion, men det tyckte väl inte han att det direkt behövdes, utan jag skulle kolla om det fanns andra ämnen som jag behövde plugga lite i istället.
Så jag var med på första engelskalektionen, sen på rasten gick jag till Bosse och frågade om det fanns nåt ämne som ja behövde plugga ikapp i, men han tyckte att i första hand så skulle det väl vara svenska isf. O då skickade han mig vidare till svenskaläraren, men hon var rätt upptagen idag så ja får prata med henne imorn istället.
Så vips, hade ja inget att göra lektionen innan lunch, och efter lunch så skulle vi ha reseinfo, men jag ska ju inte följa med på klassresan så då tyckte jag att det var onödigt för mig att gå på det, så då åkte ja hem =)

Vet inte om det var rätt av mig att göra så, men jag gjorde de ändå. Fick skjuts ner till station av Daniel på hans moppe =) Taaaack! :D

En sak som var trökig var att mitt batteri i mp3n tog slut på bussen redan imorses till skolan, o så skulle ja köpa ett nytt i skolan men så hade dom inte öppet just då. (dom säljer styckvis där)
och på konsum säljer dom ju inte styckvis o ja hade inte så mycket pengar så ja kunde handla nya där :/

Men, men, ja hade en bok som räddade mig. När jag skulle av bussen så ser jag Odis =) Vi har alltså åkt på samma buss hela tiden utan att se varann, trist. Men vi fick en liten pratstund när vi gått av ändå =) Mycket roligt att träffa honom, vi har inte setts på drygt 1½ år, bara snackat på msn.


Sen jag kom hem så har jag ringt Csn, Länsstyrelsen och banken. Har öppnat posten, surfat på datorn, rensat lite papper, pratat med jonte.

Vi ska äta tacos idag :D :D~~

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Var det därför du försvann så fort jag undra vart du hade tagit vägen i måndags=D Kan man köpa batterier i boden de visste inte ja bra att du skrev de ifall batteriet skulle ta slut någon gång. Synd att du inte ska med på resa men ha en trevlig helg ses på måndag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback