måndag.

Är i skolan nu...jippiiiii....eller inte. Vill vara hemma nu o softa :P

Har nyss ätit lunch och innan det så hade jag engelska o sen satt ja o höll på med svensk ordkunskap. Mest tråk faktiskt.

Snart så ska vi ha ämnesbreddning och då har jag valt "Blogg och videoredigering", får se vad det och Magnus (vår lärare) har att erbjuda.

I eftermiddag så händer det inte mycket vad jag vet, det ska bli skönt att bara slappa eftersom att jag är trött, men jag sov rätt skönt inatt som tur va :)

Imorgon efter skolan så ska jag fixa Jonte's present, eller så gör jag det på onsdag. Imorn ska jag även till PsykEwa för o lämna urinprov.

På onsdag efter skolan så ska jag till tandläkaren o så ska jag kanske fika med min kusin.

På torsdag är det väl bara skola..nä just det, Jonte's far kommer på tidiga kvällen för att lämna lite saker åt oss.

På fredag så vet jag ej riktigt. Softa kanske. Min moster o 2 av mina kusiner kommer ner hit o ska bo hos mamma, så det kan hända att jag kanske umgås med dom.'

På lördag så har min bror kalas för han fyller 20 (på fredag tror ja). Då är det först släktkalas hos pappa och sen hos mamma.

På söndag är det dop för min kusin Gabriel.

Där har ni min vecka! Utöver det så ska jag hinna köpa doppresent och så kommer även Martin upp så vi kanske träffar honom nånting i helgen.

Nu ska jag förgifta mina lungor...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback