onsdag.

hmm, undra när jag skrev sist?
ska kolla.... i måndags.

Ja igår var jag i skolan hela dagen =) Känner mig jätteduktig hehe.
På kvällen så kom Janne hem till oss med lite muffins o så fikade vi, det var najs!
Idag har ja varit på vårdcentralen o tagit ytterligare ett leverprov.. förhoppningsvis de sista på ett tag!!
Är i skolan nu och vi har sett en film om när pappan slår sin fru o kontrollerar hela familjen o barnen mår jättedåligt över de, fan ja va nära på o börja lipa flera gånger.. men ja e ju i skolan så ja får försöka hålla ögona torra :P

Har även skrivit en lång text om utsatta kvinnor bla bla typ.
Nyligen har ja ätit jättegooood lasagne till lunch som jag o Jonte lagade tillsammans igår. Snart börjar lektionen igen och klockan 15 skall vi vara på psykiatrin i Falköping, på studiebesök alltså :)

En tråkig sak som har hänt är att Jonte har tappat bort sin förlovningsring :S :S :S :S !!!!
Det är hemskt.
Har tyvärr inte så stort hopp om att vi kommer att hitta den heller...... :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback