pump.

Jag är ju så grym!

Tillsammans med älsket tömde jag vattnet i sköldisarnas akvarium. Sen hällde jag i nytt vatten.
Och så skulle älsket egentligen åkt o köpt en ny pump, för den vi har har cp:at sig. På senaste tiden så har den låtit  massor o sköldisarna har varit rädda för den och vi har stört oss på den så vi har fått dra ur sladden o sådär. Ja har t.o.m. vart rädd att den skall sprängas!

Men så tänkte jag göra ett sista upplivningsförsök, så ja rengjorde den som fan, på ett sätt som den aldrig har blivit rengjord förr kan jag lova! Jag rensade i massa skumma vrår o tog isär den mer än vanligt, det är ju bäst att göra ett sista tappert försök, tänkte jag. Då en ny pump kanske går på några hundra?
Så efter mycket om och men så stoppa ja ner den i vattnet, o TRO PÅ FAN att den funkar bra igen =)

Jag anser mig nu ha tjänat några hundra kronor till denna familj.

YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback