sjukdag.

Mm, ingen skola idag. Eftersom att ja nyser massor så skulle det  vara alldeles för pinsamt om jag råkade nysa ut massa snor...o sen att ja hade vart tvungen att gå till toan hela tiden för o snyta mig.
Men ja känner mig bättre än igår iaf så de e ju bara o hoppas på att de blir bra tills imorn =)
För imorn vill ja faktiskt kunna ta mig till skolan.

Har vart en rätt bra dag ändå.. Jonte fick rätt bra nyheter som lugnade honom, jag lämnade urinprov utan anmärkningar, Janne var här o drack thé, har kollat på film med älsket, ja har fått lite ensamtid idag o de kan va skönt ibland, fått veta att min far o hans tjej ska förlova sig + att hon fyller år så vi är bjudna på party, o om en dryg timme kommer älsket hem o han har med sig pizza då! =)

Missa ja nåt i skolan? Är bra sugen på att få höra om den lilla klassresan o dess händelser :P

Hm... Folk folk folk, jag är nyfiken, vilka är ni som läser min blogg? Namnge er genom en kommentar om ni vågar :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läser den alltid =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback