softa

Ja helgen har varit väldigt soft.. lite ångest har jag för att jag inte var i skolan torsdag o fredag förra veckan, ja får ta igen det den veckan som kommer nu. Måste sköta skolan så att jag får va ledig en vecka när jag ska resa till Turkiet.

I torsdags så kom ju Jonte's far hit o lämna saker.. bland annat Jonte's cykel, så nu har vi varsin :)

På kvällen så kom Sandra hit o sov här, vi har inte känt varandra så länge utan är fortfarande i "lära-känna-stadiet" så det var mycket trevligt att ha henne här :)

I fredags handlade vi lite grejer.. bl.a. doppresent och en present till min bror. O så fick jag handla sexiga och fina underkläder och stay-ups o Jonte betalade det, en bra investering tycker han väl :P

På kvällen kom Martin & Janne o vi softade mest, bakade chokladmuffins. Martin sov över här.

Igår, lördag så var vi på kalas för min bror, först hos pappa sen hos mamma. O de hände massa jävla skit där, fick reda på massa skit som mamma har haft för sig. Och precis när vi kom hem till mamma så sticker min brorsa, han har ju lvm o sitter på hem så han hade en personal me sig som skulle vakta honom, men han sprang o skulle möta en kompis trots att han inte fick. Ah, sen kom han tillbaka o hade fått en "present" av sin kompis...de va en bok. Låg massa knark i den o personalen hitta ju de utan att han märkte de..så de måste väl ha blitt ett jävla liv sen när dom kom tillbaka till hemmet när han upptäckte att det var försvunnet..
jävla idioti..det höll ju på att nästan förstöra kalaset...mormor blev ledsen.

Jag orkar fan inte med min familj längre!

..

När vi kom hem så var vi jättetrötta o låg o myste hela kvällen. Idag har vi varit på min kusin Gabriel's dop. Första gången ja såg honom, han är jättesöt!
Ah, de va rätt tråkigt men är väl "tvungen" att gå...alla undrar så mycket annars..

nu är jag pisstrött...vi har nyss bytt vatten hos sköldisarna..ja vill bara sova..undra hur ja ska kunna va vaken i nåra timmar till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback