söndag...

Ja, som jag förutspådde så blev hela fredagskvällen riktigt riktigt bra och mysig =)

Igår var vi dock trötta och det mesta var lugnt, vi tvättade över dagen o senare så bakade vi massa gott och underbart bröd.
Blev rätt tidigt i säng och det var så skönt att sova inatt, trots att vi vaknade varannan timme hela natten..det är ju ramadan för grannarna så dom är uppe o kissar hela nätterna för att dom har druckit så mycket o då vaknade Jonte hela tiden o gick också upp o kissade, fast vi har ingen ramadan. Men då vaknade jag varje gång som Jonte gick upp.
Men jag önskar att den natten inte var slut för det var så skönt att sova, känns som att det inte händer alltför ofta då ja känner mig så stressad o har svårt att få en god sömn o så måste ja upp till skolan o sånt.

Idag har vi varit i Vinninga o ätit fisksoppa o äppelpaj hos mina svärföräldrar. Det var riktigt trevligt, tyvärr var vi så trötta så det blev bara ett tretimmarsbesök där idag.
Vi fick 2 jättefina handmålade keramikskålar av Jonte's mamma som hade varit i Tunisien.

Och Jenny var så snäll idag, vi fick låna hennes busskort över dagen för det blir så dyrt att åka när inte Jonte har något kort. =)

Jonte fyller år den 2 oktober så jag har en bra present till honom, hoppas jag =)

Har räknat lite o efter att ja har köpt allt som måste köpas o betalat alla räkningar denna månad så kommer jag att ha ca 2500 kronor kvar. De pengarna ska jag ha till tandläkare och mat och eventuellt en ny väska om de räcker.
Sen borde jag ju spara lite tills jag ska till Turkiet också, men inte lätt när man inte har nåt att spara ifrån :P
Skulden som jag har till Jonte är nu på nästan 4800:- men han har sagt att ja betalar när jag kan. O ja planerar ju att vara ihop med honom ett tag till så de hinns ju med, han är bäst! :D

Nu ska jag dricka mitt thé som Jonte kom o serverade mig o så ska ja äta en macka o fixa inför skolan imorn.

Hare, kanin o  godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback