tisdag.

Igår undrade min lärare om jag alltid har såna rubriker som talar om vad det är för dag, han sa det på ett sätt så att jag uppfattade det som att det skulle vara en tråkig rubrik. Isf kan jag inte annat än hålla med honom, det är en jävligt tråkig rubrik. Men ofta så är jag en jävligt tråkig människa som inte orkar tänka ut några bättre rubriker. :)

Jag har en tröttisdag idag. Är ej i skolan =/

Istället är jag här hemma o försöker få saker som är tvungna att fixas fixade. Jag har diskat och matat sköldpaddor och rengjort deras äckliga pump.
Jag har även hällt på lite mer vatten åt dem eftersom att vattennivån hade sjunkit såpass så att pumpen snart skulle pumpa luft och låta jobbigt.
Jag har pillat massor med min facebook, men det var ingen sak som var tvungen att bli fixad. Jag har även betalat alla räkningar och en skuld till min far. Nu är jag nästan fattig igen.
Iaf efter att jag har betalt Jonte's present och varit hos tandläkaren.
Jovars, sånt är livet.

Nu ska jag duscha och i eftermiddag måste jag åka ner till Ewa i stan. Orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback