tjabba!

Min näsa e torr o uppfläkt, ser ut som ja har nån konstig sjukdom så ja gick ej till skolan idag,, PINSAMT att se ut så.. Jonte blev skitsur för att ja inte åkte till skolan.

Väldigt många gånger som jag inte är i skolan så händer de alltid nåt bra för min del, typ att ja får kuk, vi käkar lunch ute osv. :P
Ja, och även idag hände nåt gött. Jontes kompis kom hit o ville bjuda oss på lunch på stan.. åt nån honungsmarinerad kyckling med ris och currysås, jättegott!!

Helgen har varit jättebra, jättesoft, jätteskön och jättekul.
Softade rätt hårt i fredags, var även på Maxi o handlade o käkade på donken. Kom i säng rääätt sent på natten. På lördagskvällen var de ju fest o de va trevligt, vi fick skjuts hem så vi var hemma till midnatt. Då fick vi besök av en kompis, så lite efterfest blev de ju iaf. Om man nu kan kalla de fest när det var thé och ingen alkohol inblandat :P
Men vår kompis måste nog ha haft lite roligt åt mig iaf för ja tappa ut mat på byxorna så då gick ja omkring me en handduk runt höfterna som ja tappade hela tiden o då sa Jonte att han ville se mig i kjol istället.
Men vi hade en jättetrevlig stund vad jag kan minnas, även efter att vår kompis hade åkt hem =)

Men igår så var ja rätt trött efter denna galna helg..........

Nu sitter J och hans kompis o ser på film o ja tråkar vid datorn..har lite ångest över att ja inte gick till skolan. men jag har iaf städat lite härhemma....men men... HEJDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback