torsdag.

Ja igår blev det en lång dag i skolan, vi var ju på öppenpsykiatrin i Falköping på studiebesök. Jag var hemma vid halv sex på kvällen.
Jag hade hela tiden trott att vi skulle till den slutna psykiatrin o i bilen på väg dit så fick jag reda på att så inte var fallet, då vart jag lite besviken, för jag visste redan det mesta som hon berättade om där. Men men, vi fick bullar =)

Idag är jag svinigt trött, har varit i skolan o pluggat.

När jag var på bussen hem så fick jag MMS från Jonte, han hade hittat sin ring i hans badrock =)
När jag gick av bussen så hade jag tur, där stod han o väntade på att en kompis skulle plocka upp honom, så vi hann med ett par pussar :)
När jag kom hem så luktade det underbart, Jonte har bakat bröd idag =)
Det var jättegott!

Behöver man vaccinera sig mot Hepatit A och B om man ska till Turkiet?

Nu är jag hungrig..men alldeles för trött för att laga nåt o äta....o Jonte är ej hemma.
Jag försökte locka hit min kära mor och lillasyster för att vi skulle kunna fika eller laga nån mat tillsammans, dom är på min syrras gympa precis här i närheten. Men ja tror att mamma var för trött för det..

Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback