vad göra?

Idag var det nära att jag inte orkade att ta mig upp till skolan, men jag kom iväg :)

Usch..jag tror att jag satte Jonte i en väldigt svår situation igår. En av hans kompisar ringde vid halv elva, precis när vi lagt oss. Jonte hinner ej svara o skickar ett sms att vi ska sova. Då får han tillbaka ett där hans kompis frågar om han OCH EN TILL som vi inte vet ett skit om kan komma o sova hos oss om typ 2 timmar för dom har ingenstans o ta vägen, de går inga bussar hem vid den tiden.
Ja, vänner är ju till för att ställa upp heter det ju.
Men jag sa att jag inte ville att dom skulle komma. För det första så ska jag upp kvart i sex till skolan, det funkar inte om massa folk springer hos oss vid ett på natten då, jag lät sånt hända förra året i skolan o se hur bra sånt brukade sluta, jag kom aldrig iväg till skolan. Jag måste alltså vara hård på det nu.
För det andra så har jag blivit ännu nojjigare på äldre dar o känner mig mycket obekväm med att låta människor som jag inte vet vilka de är komma hem till mig. Jag har vart med i drogvärlden där mycket hemskt händer o mycket på grund av det så har ja svårt att lita på människor. Som om jag skulle våga sova med en okänd människa hemma hos mig?! nä! så Jonte fick ju helt enkelt säga nej.. och vad hans kompis tyckte om det vet jag ej, men det var nog inte så uppskattat.. :( Ja sa till Jonte flera gånger att han får skylla på mig o säga att jag vägrade osv för det var ju faktiskt så. Men han gjorde aldrig det.. Hoppas att det kan lösa sig nångång iaf.

Idag har jag varit i skolan som sagt och det var rätt lugnt, fanns ej så mycket att göra..men ja gjorde de ja skulle o sen drog vi väl i princip hem, med lärarens lov såklart! =)

När jag kom hem så var älsklingen borta.. :( Hade en lugn men rätt tråkig o ensam eftermiddag. Ja kom hem vid halv ett. Satt vid datorn, mata sköldisarna o diskade. Sen åt ja lite soppa o macka o gick o la mig. När ja hade legat i en dryg halvtimme så kom J hem, vi hann prata lite innan jag skulle dra till stan. Väl nere på stan så stötte ja på Trybbe och Uffe ifrån min klass. Jag var på väg till tandläkaren men innan så gick jag o köpte Jonte's födelsedagspresent, det blir en big surprise och jag hoppas att han gillar den!! :D

Hos tandläkaren gick det bra, allt var i sin ordning o skiten kostade 450 spänn! :S

Efteråt skulle jag ha fikat med min kusin men fick så jävla ont i huvudet så ja ställde in det. Åkte hem, handla godis, har ätit soppa o sett på tv me älsket, nu ska ja sova!!

XX

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tandläkare SUGER!
Skönt att han sa nej för din skull =)

2007-09-27 @ 08:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback