helgen och ångest.

Helgen har varit väldigt bra faktiskt. I fredags drog vi ner till stan efter att Jonte hade kommit hem, vi drog direkt till Patrik som fyllde år o grattade honom. Han blev jätteglad för presenten som vi gav honom, det var en bok; Alkemisten av Paulo Coelho.
Vi satt där o festade hela kvällen o natten, tänkte dratt ut på krogen men det blev inte så.

Efter att ha sovit på hans soffa i ett par timmar nästa morgon så tog vi en taxi hem.

På lördagskvällen var det dags för fest igen o då var man ju räääätt trött efter alldeles för lite sömn. Men jag hade lovat att dyka upp på Vatra där en kompis skulle fira födelsedag.
Så ner till stan bar det, jag, Jonte, Jonatan och Alex satt på Vatra en stund, sen drog vi över till Voda o fortsatte dricka där med trevligt sällskap. Sen när dom stängde så följde vi med Patrik hem o fortsatte festandet en smula. =)


Åkte hem först på söndag morgon. Var så trött efter helgen att jag inte orkade me att dra till skolan igår. :/
O sen har ja en jävla massa ångest också. Vet inte vart jag ska göra av mina tankar...det är så svårt.

Men helgen har iaf varit väldigt trevlig, innan vi åkte från Patrik på söndagsmorgonen så hjälpte jag & Jonte honom att städa och diska lite o han blev jätteglad för det.
Jag förstår det, det är inte kul att sitta där ensam, dagarna efter fest, alla har dragit och det är jättestökigt och ingen hjälp får man. Orka med sånt.

Idag är jag i skolan iaf, men de känns trögt. Jonte var så snäll o underbar o följde med mig till resecentrum i morses för att köpa cigg åt mig då jag inte hade några egna pengar. =) Tack goding!

Nu har jag även bokat tid för handledarutbildning med pappa på en trafikskola, så snart kan jag börja övningsköra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback