alkis.

Haha, läste precis igenom mitt förra inlägg. Det skrevs ju natten till söndag efter att vi hade kommit hem från huvudfesten. Jag var väldigt full när jag skrev det där och minns att jag var tvungen att använda mycket av min koncentration till att skriva rätt o deleta osv. Hahaha! Ja, ni märkte ju säkert att det blev lite småfel i texten på några ställen, så helt perfekt lyckades jag ju inte :)

Kom iaf upp i god tid igår, Anders var så söt o slog på stort. Han skulle bjuda allihopa på frukost så han gick ner till affären. Han kom hem med: Ägg, Baguetter, Lussekatter, Prinskorvar, Plättar, Bacon, Honungsmelon & Julmust. Så ni kan ju förstå att det blev en riktigt lyxig o stor frukost. Dock så fick jag superstressa o använda min tid att hjälpa till med frukosten istället för att göra mig iordning, för att jag ville ju hinna äta. (Det serverades även råstekt potatis till).
Jag slängde i mig frukosten o var helt skakig (Bakis o stressig i guess). Alex sa att jag skulle stanna upp o andas o att man kunde få cancer av att stressa.

Men jag hann! Blev fin, mätt o klar. Måste erkänna att jag slängde iväg ett mess till Kim där jag bad att de skulle skynda långsamt så att jag hann med frukost. Allt slutade med att jag fick ringa Kim o fråga när de skulle komma egentligen :P

Skriver om resan senare, måste ta tag i mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback