lussekatter.

Ja, det gick snabbt o smidigt att flytta över sakerna i källaren igår. Dock så gjorde vi ingen ordentlig koll o slängde nåt, men allt står så fint därnere o man kommer åt sakerna :P Men vi har lite kvar, vi ska ta upp fyra svarta stolar till köket o slänga ner de fula vi har nu. + att vi ska ner med alla tomma flyttlådor som fortfarande står häruppe sen renoveringen.

Men jag fick upp adventspyntet igår o det lyser så mysigt i fönstrena nu när det är mörkt ute. <3

Sen messade Kim o sa att han skulle åka o handla, eftersom att han vet att jag gärna vill ha hjälp med skjuts när det är dags för o storhandla. Så jag följde med honom & hans bror o handlade lite :) Väldigt snällt :)
Därför bjöd jag hit dem idag på fika med nybakade lussebullar :D

Vilket i sin tur betyder att jag måste börja sätta igång o baka nu! Jag är en äkta segismund som skjuter upp allt till sista stund.

Hade en jättemysig kväll med älsket igår också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback