Nicole Richie?

Idag åkte min man iväg till sin hemstad Lidköping för att umgås med en vän. Han träffade då på en tjej som han hade umgåtts med förr om åren. Efter lite snack låter det såhär:

Tjejen: Jag såg din tjej på bokhandeln strax före jul!
Jonte (helt förvirrad): Ööh, nä det tror jag knappast! (Eftersom att han vet att jag har varit hemma hela tiden)
Hon: Men joo...Sanna!?
Jonte: Aha, nej men vi är inte tillsammans längre, jag är ihop med en ny tjej nu sen några år tillbaks.
Hon: Jahaaaa, vem är hon då?
Jonte letar upp bild på mig i sin mobil o visar.
Hon: Åh vad snygg hon är! Hon är ju lite lik Paris Hiltons kompis, vad heter hon...hon den där Nicole Richie!

När jag får veta detta ifrån Jonte över telefon så säger han lite osäkert: "Ja, jag vet inte...du får ju ta det som du vill..men tar du det som en komplimang?"
Jag (skrattar som fan): Ja, det var väldigt kul att höra (med tanke på att N.R är snygg) men jag har aldrig hört förut att vi skulle vara lika :) Fast jag blir väldigt glad...kanske lite rörd tillomed.

Små saker kan göra en glad =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback