frukost och Luleå.

Igår blev det 50 stycken härliga o goda lussekatter! 3 vänner kom på fikabesök o de talade om för mig att det luktade lussekatt i hela trappuppgången :) Jag har alltid velat stå för god luktspridning i trappuppgången, ni vet sådär när man kommer in efter en promenad o nån av grannarna lagar sjukt godluktande mat :P

Efter att vi lagt oss i sängen så kom Martin hit o tjöta en sväng..var ju tvungen o bjuda på lite fika då me :P
Vi kom i säng försent så J är inte iväg o jobbar idag. Men eftersom att det är min sista dag hemma så tycker jag egentligen att det är rätt mysigt att ha honom här <3

Jag ska åka till Luleå idag. Tåget går 18.20 o jag har inte ens börjat att packa. :S Som sagt, så är jag segismund o ute i sista sekund.

Åt nyss två knäckemackor med makrill på, till frukost. För er som är intresserade alltså.

Nu kanske ni undrar vad jag ska göra i Luleå? Jo det är så att jag ska operera mig till man.
=)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, vad nu igen skulle du göra i Luleå?! :P

2008-12-04 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback