mycket att stå i.

Under lördagen så cyklade vi bort till Maxi, där lämnade vi in vår 1½-liters petflaska som var fylld med småpengar. Tror att vi kom upp till 795kr. Vi irrade omkring i massa affärer o letade efter nåt som jag kunde ha på mig. Stressigt var det, men till slut hittade vi en topp och även presenten till min kusin.

Kvällen sen var fantastiskt rolig, jag blev full, vi fick pastasallad, jag vågade prata massa engelska med en kille från Holland, Alex fick en julgran i present. Ja, vad som hände efter festen vet ni ju redan.


Bilresan till Göteborg var också jätterolig. En liten roadtrip tillsammans med Kim, Robin & Nelsson. Kims nya bil är supersnygg och han fick den billigt, kanske beror på den här lågkonjunkturen.
Medans killarna skulle äta så passade jag på att besöka min moster, hennes sambo o deras nya lilla skrutt :)
Lilla Edda var jättetrött men så supersöt o snäll :) <3
Är så glad att Kim körde mig dit så att jag fick hälsa på dem lite innan lillan hade hunnit bli för stor. Nu var hon ju nästan 1½ månad gammal.

På vägen hem så åkte vi till Tidaholm där Robins flickvän bjöd på en smörgåstårta som var väldigt god :) De hade 3 illrar hemma så jag vågade knappt följa med dit. Väl där så gömde jag mig bakom Kim hela tiden, men jag vågade ändå klappa en av dem o den var så söt o mjuk :) Funderar nästan på att skaffa en egen, hehe.

När jag kom hem så var jag supertrött o gick o la mig nästan direkt. Just det ja, jag hade somnat i bilen o då passade Nelsson på att ta kort på mig, hmm..taskigt med tanke på att bilden förmodligen inte var till min fördel. :P


Igår så hade vi besök nästan hela dagen efter att J hade kommit hem. Först kom Marcus, sen min kusin. Vid 17.00 skulle jag vara i stan o lämna up. De jävla asen har inte hållt ordning på nåt förut men det har de nu, så jag fick betala 160kr istället för 60kr som jag brukar göra. När jag ska träffa min läkare så kommer det förmodligen att kosta 600kr istället för 300kr. Haha, jag är redan fattig..hur fan ska detta gå nu då? För jag kan inte strunta i att träffa läkaren iom att han ska skriva intyg. Fittkukhelvetesjävlasnoppröv. (Moget)

Idag vaknade jag med ett ryck. Hade känslan av att jag hade försovit mig till något, men jag har inga planer idag. Jag ställde mig istället o diskade berget av disk. Då blir nog älsket glad när han kommer hem :) + att det var nog verkligen min tur att göra nåt nu också, för jag minns inte att jag har gjort något vettigt här hemma på flera dagar.
Jag ska ner i källaren också o leta efter jullådan så vi kan sätta upp stjärnor n stuff. Det blir mysigt då :)
Det gäller bara att orka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback